среда, 8 января 2020 г.

Антология польской эстрады. Królowe Polskiej Piosenki CD3 - Chłopiec z gitarą (2005)



01.A ty się z tego śmiej - Dwa Plus Jeden

02.Chłopiec z gitarą - Karin Stanek

03.Pamelo żegnaj - Tercet Egzotyczny

04.Jestem taka a nie inna - Violetta Villas

05.W żółtych płomieniach liści - Łucja Prus i Skaldowie

06.Wala twist - Karin Stanek

07.Ciao, ciao Bambino - Sława Przybylska

08.Stokrotka to ja - Sami

09.O Izabelo - Tercet Egzotyczny

10.Jak Cię miły zatrzymać - Teresa Tutinas

11.Czerwone sloneczko - Dwa Plus Jeden

12.Jedziemy autostopem - Karin Stanek

13.Podaruj mi trochę słońca - Bemibek

14.Oczy czarne - Violetta Villas

15.Trzysta tysięcy gitar - Karin Stanek

16.Przebacz mi mamo - Tercet Egzotyczny

17.Sprzedaj mnie wiatrowi - Bemibek


download (mp3 @VBR kbs):


Комментариев нет:

Отправить комментарий